Wat anderen ervaren

Caroline

Bij NatuurlijkSportief kan ik even lekker onladen op een fijne en losse manier. Omdat mijn werk in de hoscipe best serieus is, heb ik daar echt behoefte aan. Daarnaast fiets ik veel maar hier draait het echt om gekkigheid en pret. Dat is een meerwaarde en gewoon ontzettend leuk. Daarnaast blijf je er lekker fit bij omdat je echt alle spieren in je lichaam gebruikt.

Inge

Ik heb niets aan te merken, enige opmerking is dat ik iedereen aanraadt dit eens te gaan ervaren!
- Inge

Lees meer revaringen

Wim Hof Website
323 Reviews Bekijk
Google
53 Reviews Bekijk

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Zo blijf je op de hoogte van alle workshops, activiteiten en Wim Hof reizen
Memoji